12.09.2024

Огляд Citroen e-C4 X: Комфортний повністю електричний сімейний круїзер

Огляд Citroen e-C4 X

Справедливо буде сказати, що Citroen e-C4 X – це варіація на тему. Це подовжена, дещо виразніша версія e-C4, з довшою задньою частиною на тій самій колісній базі.

Таким чином, він має більший багажник, трохи кращий простір в задній частині салону і, принаймні, на мою думку, набагато акуратніші пропорції.

Обидва вищезгадані автомобілі повністю електричні, і кожен з них представляє дуже сильні аргументи на свою користь. Заявлений запас ходу 222 милі, 136 к.с., швидка зарядка і початкова ціна трохи менше 32 000 фунтів стерлінгів – все це в гарному пакеті. Е-C4 X – компетентний, комфортний і конкурентоспроможний за ціною.

Це напрочуд великий автомобіль

Навіть з немодним багажником у стилі седана, e-C4 X поглинає великі вантажі, а тижневий магазин ледве залишає вм’ятину в його місткому багажнику.

Посадка пасажирів ззаду така ж легка, як і в хетчбеку його брата, хоча, можливо, трохи менше простору над головою завдяки похилому даху.

Насправді це напрочуд великий автомобіль, коли ви виводите його на вулицю. Це не проблема, але його щедрі пропорції забезпечують більше місця для ніг, а 510-літровий багажник дозволяє пробачити, що його трохи складніше паркувати, ніж попередні моделі сімейства Citroen.

Його 136 к.с. можуть здатися достатніми, але це, безумовно, один з найповільніших електромобілів на ринку. Можна сказати, що це довгоочікуваний відрив від надмірно швидких сімейних катерів, які з’явилися на ринку, але це менш бажаний відхід, якщо ви хочете проплисти повз трактор на дорозі категорії В.

Також читайте:  Утеплення автомобіля самостійно – покрокова інструкція

Е-C4 - салон X

На автомагістралях e-C4 X також почувається менш впевнено, ніж деякі з його конкурентів. Це комфортний круїзер, але через кілька миль на швидкісній смузі споживання енергії зростає більше, ніж ви могли б очікувати, а запас ходу різко зменшується.

Сказавши це, e-C4 X, хоча він і не зовсім спортивний, є чудовим компаньйоном на звивистих сільських ділянках. Він має нову вдосконалену систему підвіски “Comfort”, яка поєднує дві гідравлічні подушки з амортизаторами та пружинами замість механічних упорів, і це забезпечує чудову їзду. Ні в якому разі не човнова, але чудова на вибоїстих дорогах.

Комфорт – це головна тема в e-C4 X. Він також був благословенний спеціальними сидіннями, які мають додатковий 15-міліметровий шар спеціальної піни з пам’яттю, і вони чудові на дотик.

Це робить інтер’єр дуже приємним місцем для сидіння, і піднімає те, що в іншому випадку є досить монотонним салоном з деякими нецікавими пластиковими елементами.

Е-C4 X - вид ззаді

Тим не менш, інформаційно-розважальний екран у моїй тестовій моделі був чудовим, і він добре підключався до Android Auto. Дисплей водія невеликий і мінімалістичний, але відображає все необхідне. Також є головний дисплей – старомодний, який проектується на відкидний “екран”.

Існує три версії e-C4 X: базова Sense, Shine, а також Shine Plus, яка дає вам розкішні сидіння. По правді кажучи, список обладнання щедрий у всіх комплектаціях.

Е-C4 X має привабливу форму, найкращий у своєму класі рівень комфорту та багато практичності.

Існує безліч надійних конкурентів, в тому числі багато конкурентів зі стайні Stellantis, але e-C4 X, безумовно, має достатньо індивідуальності, щоб виділитися з-поміж інших.

Залиште коментар