7 причин, чому в автомобілі стала погано гріти пічка
З настанням перших холодів автомобільна пічка стає особливо важливим аксесуаром у будь-якому автомобілі на вітчизняних дорогах. На жаль, як і будь-який інший механізм, створений людиною, пічка має звичай ламатися. Існує цілий комплекс причин, чому опалювальна система у машині перестала виконувати свої прямі функції. Більшість їх прямо чи опосередковано зв’язані з охолоджувальною рідиною. Розберемо найпопулярніші варіанти проблем.
1. Проблеми з нагріванням охолоджувальної рідини
Більшість сучасних автомобілів мають двигуни з високим ККД. Як результат, такі силові установки мають низьку тепловіддачу. Особливо у порівнянні з карбюраторними двигунами минулого століття. Як результат, деякі сучасні двигуни в холодну погоду зазнають складнощів із нагнітанням теплого повітря на холостому ходу. У результаті пічка не гріє через те, що не може нагрітися рідина, що охолоджує. На жаль, додаткові електрообігрівачі є не в кожній машині.
2. Проблеми з термостатом
Якщо навіть після 15-20 хвилин майже безперервної їзди пічка ніяк не хоче гріти, тобто сенс звернути увагу на термостат автомобіля. Ймовірно, що з ним є деякі проблеми. Відбувається це через закисання згаданої деталі. Через проблеми з термостатом антифриз залишається або холодним, або ледве теплим. Їздити в такому стані в зимовий час не можна, оскільки несправний термостат зменшує ресурс силової установки.
3. Проблеми з радіатором
Буває, що у радіаторі утворюється повітряна пробка. Найчастіше це трапляється при заміні рідини, що охолоджує. У момент заміни в одній із трубок просто залишається невелика кількість повітря. У результаті утворюється область підвищеного тиску, яка заважає подальшому руху газу. На відміну від більшості інших проблем, усунути повітряний затор можна власними силами.
4. Поломка заслінки
Проблеми з пічкою можуть бути викликані і поломками сервоприводу, який відповідає за рух заслінки. Ця проблема характерна тільки для тих автомобілів, які були оснащені установкою з роздільним формуванням мікроклімату водія та пасажира. Зламаний привід може стати причиною того, що повітря взагалі припинить надходити в салон з обдувачів.
5. Проблеми з фільтром або повітроводом
Якщо в автомобілі протягом багатьох років не змінювався салонний фільтр, то це може стати причиною його засмічення різноманітним сміттям починаючи від тополиного пуху і закінчуючи опалим з дерев листям. В особливо запущених випадках у повітроводі утворюється пробка, яка частково або повністю заважає руху повітря.
6. Проблеми з радіатором обігрівача
Чи рівномірно йде повітря з дефлекторів? Якщо ні, то швидше за все проблема в радіаторах обігрівача. Точніше в тому, що вони чимось засмічилися. Найчастіше це накип, що скупчився, що утворився з антифризу. На жаль, конструкція печі така, що повітряні канали надто тонкі, а тому легко засмічуються. А разом із ними засмічуються і грати.
7. Зношування крильчатки помпи
Зламатися опалювальна система улюбленої ластівки може і внаслідок зношування рідинного насоса. У конструкції помпи є крильчатка, яка зношується особливо швидко при використанні невідповідного антифризу. Неякісна рідина, що охолоджує, роз’їдає ущільнювачі, через що з’являються люфти і вібрації. В результаті всього цього антифриз перестає надходити в достатній кількості. Поломка небезпечна не тільки для пічки, але і для всього автомобільного двигуна.