25.05.2024

4 моменти у свічках запалювання, які допоможуть виявити проблеми без дорогої діагностики

4 моменти у свічках запалювання

Свічки запалювання є одним із найважливіших компонентів автомобільного двигуна. Без своєчасної заміни свічок в один прекрасний ранок автомобіль може просто відмовитися заводитися. Проте машина – це складний механізм. Як без докладної професійної діагностики можна дізнатись, що проблеми саме у свічках? Чи є у свічок запалення, що дихають на ладан, які-небудь характерні ознаки?

1. Що може сказати колір нальоту автомобільних свічок?

Наліт сам собою ні про що не говорить

Колір нальоту (нагару) – це, мабуть, головний помічник у визначенні поточного стану автомобільних свічок, двигуна та паливної системи. Звісно, ​​щоб наліт зміг щось розповісти господареві машини, свічку спочатку доведеться викрутити. Найчастіше зустрічаються такі варіанти. Світло-сірий або “кавовий” наліт на свічці – з деталлю все в повному порядку, працює в нормальному режимі. Чорна суха сажа – робоча суміш надто багата, у ній багато бензину та мало повітря. Швидше за все, проблеми не в свічках, а в системі живлення. Червоний нагар – у бензині дуже багато присадок, сама свічка швидше за все в порядку. Маслянистий наліт мул «пластівці» – з двигуном серйозні проблеми, швидше за все основні елементи мотора перебувають у стані високого ступеня зношування.

2. Що говорить про свічки «Check Engine», що горить?

Можуть бути проблеми
Можуть бути проблеми

У більшості випадків «Check Engine», що загорівся, вказує на проблеми з каталізатором автомобіля або на якусь біду з кисневим датчиком. Однак, третьою за популярністю проблемою, пов’язаною з включенням даної лампочки на панелі приладів були і залишаються свічки. Перевірити їх у цьому випадку буде зовсім не зайвим.

Також читайте:  Як помити машину взимку

3. Які поломки насамперед вказують на проблеми зі свічками?

Двигун заводиться нормально?
Двигун заводиться нормально?

Існують дві основні поломки, які з ймовірністю 8.5 з 10 вказують на проблеми безпосередньо зі свічками. Перша – це нерівна робота двигуна автомобіля до моменту набору робочої температури. Друга – це утруднений пуск холодного двигуна. Також на проблеми зі свічками може вказувати нездатність двигуна утримувати постійні оберти. Троящий мотор – ще один характерний “поганий знак”. Якщо силовий агрегат нормально працює на неодружених оборотах, але при цьому починає збоїти в міру набору швидкості, то проблеми у автомобіля швидше за все саме зі свічками.

4. Який у сучасних свічок запалювання ресурс?

Треба міняти
Треба міняти

На запитання відповіді у загальному вигляді немає. Деякі свічки, як показує практика, можуть бігати і по 100 тисяч км пробігу. Хоча сьогодні це скоріше виняток, аніж практика. Якщо говорити про щось, що можна було б назвати «середньою температурою по лікарні», то краще відштовхуватися у своїх розрахунках від ресурсу в 5-10 тисяч км пробігу. Це хороший мотиватор для того, щоб не надто економити на такій здавалося б дрібниці, як свічки запалювання.

Залиште коментар