17.05.2024

7 причин, чому в автомобілі стала погано гріти пічка

Погано гріє пічка в автомобілі

З настанням перших холодів автомобільна пічка стає особливо важливим аксесуаром у будь-якому автомобілі на вітчизняних дорогах. На жаль, як і будь-який інший механізм, створений людиною, пічка має звичай ламатися. Існує цілий комплекс причин, чому опалювальна система у машині перестала виконувати свої прямі функції. Більшість їх прямо чи опосередковано зв’язані з охолоджувальною рідиною. Розберемо найпопулярніші варіанти проблем.

1. Проблеми з нагріванням охолоджувальної рідини

Нагрівання охолоджувальної рідини
Можуть бути проблеми із нагріванням.

Більшість сучасних автомобілів мають двигуни з високим ККД. Як результат, такі силові установки мають низьку тепловіддачу. Особливо у порівнянні з карбюраторними двигунами минулого століття. Як результат, деякі сучасні двигуни в холодну погоду зазнають складнощів із нагнітанням теплого повітря на холостому ходу. У результаті пічка не гріє через те, що не може нагрітися рідина, що охолоджує. На жаль, додаткові електрообігрівачі є не в кожній машині.

2. Проблеми з термостатом

Проблеми з термостатом
Є проблеми із термостатом.

Якщо навіть після 15-20 хвилин майже безперервної їзди пічка ніяк не хоче гріти, тобто сенс звернути увагу на термостат автомобіля. Ймовірно, що з ним є деякі проблеми. Відбувається це через закисання згаданої деталі. Через проблеми з термостатом антифриз залишається або холодним, або ледве теплим. Їздити в такому стані в зимовий час не можна, оскільки несправний термостат зменшує ресурс силової установки.

Також читайте:  Скільки прогрівати двигун взимку - універсальна (і корисна) порада

3. Проблеми з радіатором

Проблеми з радіатором
Потрібно перевірити радіатор.

Буває, що у радіаторі утворюється повітряна пробка. Найчастіше це трапляється при заміні рідини, що охолоджує. У момент заміни в одній із трубок просто залишається невелика кількість повітря. У результаті утворюється область підвищеного тиску, яка заважає подальшому руху газу. На відміну від більшості інших проблем, усунути повітряний затор можна власними силами.

4. Поломка заслінки

Поломка заслінки
Може зламатися заслінка.

Проблеми з пічкою можуть бути викликані і поломками сервоприводу, який відповідає за рух заслінки. Ця проблема характерна тільки для тих автомобілів, які були оснащені установкою з роздільним формуванням мікроклімату водія та пасажира. Зламаний привід може стати причиною того, що повітря взагалі припинить надходити в салон з обдувачів.

5. Проблеми з фільтром або повітроводом

Проблеми з фільтром або повітроводом
Можливі проблеми з фільтром.

Якщо в автомобілі протягом багатьох років не змінювався салонний фільтр, то це може стати причиною його засмічення різноманітним сміттям починаючи від тополиного пуху і закінчуючи опалим з дерев листям. В особливо запущених випадках у повітроводі утворюється пробка, яка частково або повністю заважає руху повітря.

6. Проблеми з радіатором обігрівача

Проблеми з радіатором обігрівача
Можуть бути із проблемою.

Чи рівномірно йде повітря з дефлекторів? Якщо ні, то швидше за все проблема в радіаторах обігрівача. Точніше в тому, що вони чимось засмічилися. Найчастіше це накип, що скупчився, що утворився з антифризу. На жаль, конструкція печі така, що повітряні канали надто тонкі, а тому легко засмічуються. А разом із ними засмічуються і грати.

7. Зношування крильчатки помпи

Зношування крильчатки помпи
Поступово зношується.

Зламатися опалювальна система улюбленої ластівки може і внаслідок зношування рідинного насоса. У конструкції помпи є крильчатка, яка зношується особливо швидко при використанні невідповідного антифризу. Неякісна рідина, що охолоджує, роз’їдає ущільнювачі, через що з’являються люфти і вібрації. В результаті всього цього антифриз перестає надходити в достатній кількості. Поломка небезпечна не тільки для пічки, але і для всього автомобільного двигуна.

Залиште коментар