Посібник: як заробляти гроші на блозі
Щоб заробляти гроші на блозі, вам може знадобитися розмістити рекламу, заглибитися в афілійований маркетинг або вибрати інший шлях.
Ви повинні бути підприємцем, щоб заробляти гроші на блозі. Можливо, вам знадобиться продати рекламу, просувати продукти або навіть написати електронну книгу. Ми допоможемо вибрати найкращу для вас тактику.
4 способи заробити гроші на блозі
Якщо ваш блог отримує пристойний трафік, подумайте про використання будь-якої з наведених нижче тактик. Якщо ваша аудиторія невелика, перші два, ймовірно, краще підійдуть. У будь-якому випадку використання кількох методів заробітку збільшить ваші можливості отримати готівку.
1. Медійна реклама
Ви, безсумнівно, бачили цифрову рекламу мобільних телефонів, кредитних карток та інших продуктів на веб-сайтах, які відвідували. Компанії також можуть робити ставки на розміщення реклами у вашому блозі за допомогою такої програми, як Google Adsense. Ви вирішуєте, які типи оголошень показувати та де на сторінці вони відображатимуться, і вам платять, коли читач натискає їх.
Оцінити ваші можливі прибутки важко, але цей докладний посібник із монетизації за допомогою Google AdSense може допомогти. Ось загальна ідея: припустімо, що ваш сайт отримує 2800 переглядів за один місяць, і 1,5% глядачів натискають медійне оголошення — це 42 кліки. Якщо рекламодавець поставив 75 центів за клік, ви отримаєте приблизно 30 доларів США.
«Для новачка блогера чек на 30 або 50 доларів може бути мотивацією, яка йому потрібна, щоб підтримувати свій блог і, зрештою, отримувати вищі виплати», — каже Джозеф Хоуг, автор книги «Заробляй гроші на блогах».
Скільки можна заробити на блогах? Ось що каже Google
Google – король вмісту. Ваш контент, тобто. Google вирішує, чи зможуть потенційні читачі знайти ваш вміст за допомогою пошуку, а потім платить вам за розміщення його оголошень у вашому блозі.
Але Google також знає, скільки грошей ви заробляєте, виходячи з трафіку, який створює ваш блог. Це все показано в калькуляторі прибутку від контенту Google.
Ось кілька прикладів того, скільки, на думку Google, заробляють щорічно на рекламі блогу в Північній Америці з 50 000 переглядами сторінок на місяць на основі таких категорій вмісту:
- Спорт: 2538 доларів.
- Мистецтво та розваги: $3372.
- Автомобілі та транспортні засоби: 5520 доларів США.
- Краса і фітнес: 7806 доларів.
- Покупки: $8400.
- Проїзд: 8460 доларів.
- Їжа та напої: 8 598 доларів.
- Фінанси: 19 278 доларів США.
Звичайно, чим більше аудиторія, тим більше грошей ви заробляєте.
2. Перепрофільований вміст блогу
Ви вже створюєте контент, то чому б не поширити його в іншій формі? Перетворіть ваші публікації в блозі на розділи електронної книги, яку ви можете продавати на Amazon чи інших платформах.
Самовидавництво, ймовірно, не зробить вас багатими, але «це чудове джерело пасивного доходу», каже Хоуг. Це означає, що ви можете майже забути про вміст після його компіляції та публікації на Amazon. Просто збирайте платіж час від часу.
Крім того, у вас уже є ідеальна маркетингова платформа з релевантною аудиторією — ваш блог. Хоуг рекламує свої електронні книги про інвестиції та пасивний дохід у своєму особистому фінансовому блозі PeerFinance101.
Або, якщо ваш вміст можна перевести на відео, подивіться, як заробити гроші на YouTube.
3. Партнерський маркетинг
Якщо ви часто згадуєте продукти у своєму блозі, зверніть увагу на афілійований маркетинг. Припустімо, у вас є блог про смузі: ви можете в одній зі своїх публікацій посилатися на певний блендер, який продається на Amazon, і якщо читач клацне посилання та придбає блендер, ви отримаєте комісію.
Гоуг каже, що одна покупка може покласти у вашу кишеню від пари доларів до сотень. Щоб знайти рекламодавців і продукти для свого сайту, приєднайтеся до афілійованої мережі, наприклад ShareASale, CJ Affiliate, FlexOffers.com, Rakuten Marketing або Amazon Associates.
Партнерський маркетинг є серйозним заробітком для багатьох блогерів. У 2017 році Хоуг заробляв таким чином приблизно 2000 доларів на місяць на двох своїх блогах. Він знає про інших, які використовують це, щоб заробляти десятки тисяч щомісяця.
Цей метод найкраще підходить для блогів, які отримують великий трафік. Чим більше читачів, тим більша ймовірність, що хтось побачить публікацію, клацне посилання та придбає товар.
» БІЛЬШЕ: Як заробити в Instagram
4. Спонсорований контент
За допомогою такої тактики компанії платять вам фіксовану плату за публікацію публікації про їхній продукт. Наприклад, ви або компанія, що займається блендером, створите у своєму блозі смузі публікацію про певний блендер, яка може містити посилання на веб-сайт, де читачі можуть його придбати.
Можливості спонсорованого вмісту може бути важко знайти, якщо ваш блог не отримує багато трафіку. Але якщо у вас є можливість, Хоуг каже, що навіть автори блогів із низьким відвідуванням повинні просити принаймні 100 доларів. Запитуйте більше, якщо вам потрібно самостійно написати вміст. Ви можете просити кілька сотень доларів за штуку, коли ваш блог матиме більшу аудиторію.
Ви можете знайти ці можливості в рекламних мережах або звернувшись до потенційних спонсорів. Ви також можете отримувати небажані електронні листи з пропозицією готівки за спонсоровану публікацію.
Ця тактика не для всіх. Деяким блогерам неприємно просувати продукт за гроші, оскільки це змушує їх відчувати себе «в основному дурнем для корпоративного спонсора», каже Хоуг.
Ця тактика не для всіх. Деяким блогерам неприємно рекламувати продукт за гроші, тому що це змушує їх відчувати, що «вони просто дурниця для корпоративного спонсора», — каже Хоуг. Він пропонує рекламувати лише ті продукти, які ви пробували й які б насправді рекомендували. Продукти мають бути актуальними. , тож не пишіть про засіб для чищення килимів у своєму блозі про смузі — якщо ви не схильні розливати напої.
» БІЛЬШЕ: Як заробити на ТікТоці
Ключ до заробітку на блогах
Незалежно від тактики, яку ви оберете, заробляти гроші на веденні блогу вимагає терпіння. Ви не зможете заробляти великі гроші, поки ваш блог не отримає стабільний трафік і не з’явиться високо в результатах пошуку Google, а це потребує часу. Ви також повинні бути студентом індустрії блогів. Хоуг слідкує за «блогами про блоги» та сайтами, які займаються пошуковою оптимізацією.
Враховуючи всю відданість, необхідну для отримання прибутку від вашого блогу, вам краще вибрати тему, яка вам подобається. «Ви будете багато писати про це, і іноді ця пристрасть є вашою єдиною мотивацією», — каже Хоуг.