17.05.2024

3 ознаки, що з ременем ГРМ серйозні проблеми

3 ознаки, що з ременем ГРМ серйозні проблеми

3 промовисті ознаки, які вкажуть на те, що з ременем ГРМ серйозні проблеми

Ряд важливих компонентів в автомобілі потрібно своєчасно та регулярно міняти. Одним із таких є ремінь ГРМ. Деякі автомеханіки жартома виділяють два стани цієї деталі: «цілий» і «порваний» ремінь. На жаль, визначити коли важливий компонент дихає на ладан, може бути не так просто. Якщо не хочеться потрапити у вкрай неприємну ситуацію на дорозі, рекомендується час від часу перевіряти стан полотна.

1. Проблеми з сальником колінвалу або розподільного валу автомобіля

Будь-які патьоки – це завжди поганий знак.
Будь-які патьоки – це завжди поганий знак.

Помпа сочиться антифризом? На сальнику колінвалу чи розподільного валу з’явилися легковідомі патьоки? Згадані характерні сліди недалеко від ременя ГРМ чи можливо підтікання навіть почали його затоплювати? Хоча всі перелічені варіанти підтікань технічної рідини відбуваються не через ременя ГРМ, кожен з них окремо вказує на те, що ремінь потрібно міняти. Чому? Тому що технічні рідини містять їдкі хімічні інгредієнти, що сприяють деградації та руйнуванню матеріалу ременя. Само собою, опинившись у такій ситуації, спочатку потрібно виявити та усунути проблему течі.

2. Непрямі ознаки у роботі автомобіля

Педаль газу як поводиться
Педаль газу як поводиться?

Є безліч непрямих ознак у роботі автомобіля, які можуть зазначити необхідність заміни ременя ГРМ. Серед найбільш популярних проблем можна виділити такі: запізніла або слабка реакція машини на натискання педалі газу, знос шківів на розподільному валку та колінвалі, детонація в момент зупинки двигуна, поточні сальники. Є й інші непрямі ознаки. Усього їх набереться кілька десятків, проте всі вони, як правило, з’являються разом із озвученими вище проблемами.

Також читайте:  Що краще: механіка або автомат?

3. Головний спосіб визначення проблемного ременя

У якому стані ремінь
У якому стані ремінь?

Секретне знання, що дісталося нам від предків, свідчить, що немає кращого способу виявити проблеми з ременем ГРМ, ніж старий-добрий «дідівський» візуальний огляд! Знімаємо кришку, отримуємо доступ до ременя, після чого уважно вивчаємо його стан. «Розлахтування», тріщини, подряпини, надриви, посилення – все це, особливо у великій кількості має навести автомобіліста на думку про те, що саме час задуматися про заміну ременя ГРМ. Уважно слід перевіряти місця згину, там мікротріщини та інші дефекти будуть видні найкраще. Також слід зважати на ресурс важливого компонента. Залежно від моделі та виробника ремені ГРМ служать 50-100 тисяч км пробігу. Рідкісний виріб може прослужити до 120 тисяч км. Тому найкраще змінювати деталь десь у діапазоні 60-80 тисяч кілометрів.

Тут є очевидні проблеми з ремнем
Тут є очевидні проблеми

 

Залиште коментар