SMM В FACEBOOK: ГРУПА ЧИ СТОРІНКА
При початку роботи часто виникає нерозуміння – в Facebook група або сторінка має бути спільнота бренду, яку компанія буде використовувати. Особливо це ускладнюється тим, що, наприклад, у соцмережі ВКонтакті різниця між групою і пабликом не така вже принципова, а в Facebook вони розрізняються кардинально.
Давайте для початку розберемо основні відмінності групи і сторінки в фейсбук, і далі вже буде зрозуміло, що і чому вибирати.
СТОРІНКА В FACEBOOK
- Можна просувати вбудованими інструментами реклами.
- Доступна статистика.
- Можна запрошувати, але не «насильно додавати».
- Можна використовувати в business manager
ГРУПА В FACEBOOK
- Просувати через інструменти реклами не можна.
- Статистика недоступна.
- Можна додати учасника в групу, не запитавши його дозволу (взагалі-то це не дуже добре).
- Учасники групи отримують повідомлення про нові пости в групі (це підвищує їх видимість)
- Не можна використовувати в business manager
Звідси досить очевидно, що єдина перевага групи перед сторінкою в Facebook — це те, що підписник групи отримує повідомлення про всі пости в групі, і за рахунок цього їх бачить більше людей.
FACEBOOK ГРУПА АБО СТОРІНКА
Але це ніяк не виправдовує відмову від можливостей просування в Facebook і отримання статистики. Тому ми рекомендуємо для просування вашої компанії вибирати звичайно ж тип спільноти “сторінка” в Facebook.
Ви також можете звернути увагу на досвід найбільших брендів. Явна більшість з них вибрали для просування сторінку в Фейсбуці.
Мабуть єдине можливе застосування групи можна знайти, це якщо ви хочете створити такий клуб за інтересами, для спілкування. І потім вже через спілкування всередині цієї групи ви спробуєте продавати товари або послуги. Але такі приклади дуже рідкісні.
Вибір же сторінки як типу спільноти все-таки більш виправданий.