12.09.2024

SMM В FACEBOOK: ГРУПА ЧИ СТОРІНКА

SMM В FACEBOOK: ГРУПА ЧИ СТОРІНКА

При початку роботи часто виникає нерозуміння – в Facebook група або сторінка має бути спільнота бренду, яку компанія буде використовувати. Особливо це ускладнюється тим, що, наприклад, у соцмережі ВКонтакті різниця між групою і пабликом не така вже принципова, а в Facebook вони розрізняються кардинально.

Давайте для початку розберемо основні відмінності групи і сторінки в фейсбук, і далі вже буде зрозуміло, що і чому вибирати.

СТОРІНКА В FACEBOOK

  • Можна просувати вбудованими інструментами реклами.
  • Доступна статистика.
  • Можна запрошувати, але не «насильно додавати».
  • Можна використовувати в business manager

ГРУПА В FACEBOOK

  • Просувати через інструменти реклами не можна.
  • Статистика недоступна.
  • Можна додати учасника в групу, не запитавши його дозволу (взагалі-то це не дуже добре).
  • Учасники групи отримують повідомлення про нові пости в групі (це підвищує їх видимість)
  • Не можна використовувати в business manager

Звідси досить очевидно, що єдина перевага групи перед сторінкою в Facebook — це те, що підписник групи отримує повідомлення про всі пости в групі, і за рахунок цього їх бачить більше людей.

FACEBOOK ГРУПА АБО СТОРІНКА

Але це ніяк не виправдовує відмову від можливостей просування в Facebook і отримання статистики. Тому ми рекомендуємо для просування вашої компанії вибирати звичайно ж тип спільноти “сторінка” в Facebook.

Ви також можете звернути увагу на досвід найбільших брендів. Явна більшість з них вибрали для просування сторінку в Фейсбуці.

Також читайте:  Відкриття магазину — вибір місця та обладнання

Мабуть єдине можливе застосування групи можна знайти, це якщо ви хочете створити такий клуб за інтересами, для спілкування. І потім вже через спілкування всередині цієї групи ви спробуєте продавати товари або послуги. Але такі приклади дуже рідкісні.

Вибір же сторінки як типу спільноти все-таки більш виправданий.

Залиште коментар